lørdag den 1. november 2014

Oktober wrap-up af læste bøger


Så fik oktober også en ende. Det er har været en mørk og våd måned, som rigtig har indbudt til læsehygge indendøre.

Jeg har været vidt omkring i denne måde, har både fået læst to bøger på engelsk (det sker ikke så tit, men det hænder), læst børne-ungdomsbøger, et par der henvender sig mere til de voksne læsere og både fået afslutninger på igangværende serier og begyndt på nye.

Der er både blevet grint og fældet en tåre. Har moret mig over finurlige sætninger, bl.a. den med tis og roser (den kan stadig få mig til at klukke for mig selv) og har skulle holde tungen lige munden for at få det hele med.

Hvad november bringer er ikke godt at vide, men mon ikke jeg kan få læst nogle af mine egne bøger, som har stået på hylden og kigget ondt på mig længe nu, og hvisket om det snart bliver deres tur - det håber jeg i hvert fald at der bliver tid til. Der skal jo også være tid til julegaveindkøb, en tur til Disney Land og julefrokoster, men mon ikke jeg når det hele!

God weekend og læselyst!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar