mandag den 8. december 2014

Stilstand på bloggen...


Jeg har bare haft en rigtig hyggeligt uge i sidste uge.. (ironi kan forekomme!)

Var på arbejde mandag og der var ingen tegn på sygdom, måske lidt træthed fra både koncert (LOC - yiarh!) og julefrokost med arbejde i weekenden, men det skal jeg lige love for at der blev lavet om på.

Natten til tirsdag følte jeg virkelig at jeg var ved at hoste mine lunger ud, fik næsten ikke sovet og var fuldstændig ødelagt om tirsdagen. Det fortsatte så hele tirsdag, hoste og ondt i hele kroppen pga. hosten. Så gik hosten (desværre) over i forkølelse.

Hovedet, sind og krop var bare træt og overhovedet ikke in the mood til at være syg. Så hele ugen lå jeg snøftende under tæppe på sofaen og skiftevis så tv, film og læste.

Derfor har bloggen været lidt ensom og forladt i sidste uge, men skal nok forsøge at rette op på det! Har trods alt fået læst "Sæt fri" af Maya Banks og "Game" af Barry Lyga, så der kommer anmeldelser af dem i løbet af ugen. Er stadig i gang med "Den 5. bølge" og indtil videre er jeg meget godt tilfreds - det er en spændende bog!

Hvem ved, måske finder jeg også på at lave en lille julekonkurrence?! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar