mandag den 24. august 2015

Dominic

Dominic

Inden sommerferien skrev jeg til Tellerup om det var muligt at få lov til at købe den flotte plakat af Louise Haibergs første bog i serien om dæmondræberen Dominic. Jeg forklarede at den ville se så godt ud på væggen i mit lille hjemmebibliotek. Jeg var så heldig at svaret jeg fik, var, at hvis jeg lovede at sende et billede til dem når den var kommet op, så ville de sende en gratis til mig!

Spørg lige om jeg blev glad!

Nu er plakaten endelig kommet med posten og kommet op på væggen!

Til jer der ikke har læst serien endnu - se at komme i gang! I er virkelig gået glip af en fantastisk underholdende, god og spændende serie, med en rapkæftet og hot hovedperson.

Fra første møde med Dominic var jeg hooked og hvis I har læst mine svar på De syv dødssynder (læs dem her), ved I også hvordan jeg har det med ham. Da serien sluttede var det meget vemodigt at skulle sige farvel til ham, men heldigvis kan jeg nu bare kigge på min plakat når jeg trænger til et fix - ellers er det jo muligt at genlæse bøgerne!

I kan læse mine anmeldelser af bøgerne her:
Oprører
Udvalgt
Revolution

Tusind tusind tak til Tellerup for plakaten og til Louise Haiberg for at opfinde Dominic - jeg glæder mig til at se hvad du ellers gemmer oppe i ærmet af fantastiske personer!

Skynd jer endelig ind på Facebook og find fansiden for Dæmondræberen og synes godt om den - så er vi flere til at sprede det gode budskab om en god serie!

2 kommentarer:

  1. Det ser bare så fint ud med Dominic der på kontoret! :D

    SvarSlet
  2. Virkelig god stil af Tellerup :)

    SvarSlet