lørdag den 5. juli 2014

Sylvia Day; Bundet til dig


Sylvia Day; Bundet til dig (Crossfire, #3)

Da jeg mødte Gideon Cross første gang, så jeg med det samme noget i ham, som jeg desperat havde brug for. Noget jeg slet ikke kunne modstå. Jeg så også ind i hans farlige og ødelagte sjæl - så meget lig min egen. Jeg var draget af det. Jeg var lige så afhængig af ham som at, at mit hjerte slog. Ingen ved, hvor meget han satte på spil for mig. Hvor meget jeg var blevet truet, hvor mørke skyggerne fra vores fortid var, og hvor lang ind i vores liv, de ville række.

Bundet sammen af vores hemmeligheder besluttede vi at tage kampen op. Vi opfandt vores egen regler og overgav os fuldstændigt til besættelsens udsøgte magt ...

I forhold til hvor flad jeg synes bog to var, lever den her meget bedre op til forventningerne. Eva og Gideon kæmper stadig for at få deres forhold til at fungere og det er som om de begge to er mere opsatte på det denne gang. De forsøger begge to at lukke op for hinanden, fortælle de ting der ellers har fået dem til at flygte, men det er bestemt ikke nemt og sandheden om Nathan spøger stadig.

Det er ikke kun med Gideon at Eva har problemer. Hendes mor går til yderligheder for at beskytte hende, og sine egne nerver omkring Evas sikkerhed. Samtidig er Cary også i problemer, mest fordi han ikke ved hvad eller hvem han vil være sammen med og Evas hemmeligheder begynder at grave en kløft i mellem dem.

Da Gideon tager bladet for munden og spørger om det ultimative er Eva ikke i tvivl om sit svar og bagefter bliver hun klar over at det hun havde frygtet ville være om penge, i stedet er om kærlighed og sikkerhed for dem begge.

Jeg havde jo troet at det her var den sidste bog i serien, men som det lyder på forfatteren er det ikke tilfældet - hvilket jeg håber er rigtigt. Bogen slutter meget åbent og med stadig ubesvarede spørgsmål, så håber på en fjerde bog i serien!

Det er stadig rigtig fin ferielæsning, hvis man er til afslappende læsning der bare skal nydes. En helt klart godt supplement til Fifty Shades-elskere!

Fakta:
Forlag: Politikens Forlag
Udgivet i 2013
Original titel: Entwined with you
Antal sider: 437
Læst på dansk
Genre: Erotik
Målgruppe: Voksne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar