onsdag den 20. juni 2018

Bloggerevent hos Leatherbound

Bloggerevent hos Leatherbound

I lørdags havde jeg fået den store ære (sammen med en god kollega) at blive inviteret til Horsens. Selvom der er langt derned, takkede vi alligevel ja - for hvad er hyggeligere end at tilbringe et par timer sammen med andre bognørder?

Anledningen til det fine arrangement er udgivelsen af Julie M. Days andet bind i serien om Trafallas. Jeg har læst og anmeldt første bind her - den kan roligt læses, og jeg er spændt på hvor bind to tager mig hen. Jeg kan vist roligt sige at mine forventninger er tårnhøje.

Nå, men lidt mere om selve eventen. Som skrevet før, skulle bilen lige finde til Horsens, heldigvis er min kollega og jeg gode til at snakke, så tiden gik hurtigere end forventet. Da vi ankom blev vi mødt at glade smil og kram fra både Julie, de ansatte ved Leatherbound og andre bloggere. Mens vi tog for os af det lækre mad, læste Julie en smule op af den nye bog, hvorfor hun havde valgt et sted næsten til slut, ved jeg ikke, men min interesse blev i hvert fald vakt!



Efter lidt fri leg, var det tid til at teste vores viden indenfor Trafallas - pga. en dum telefon mistede jeg min fjerde plads, men jeg synes jeg klarede det meget godt, og var egentlig imponeret over hvor meget jeg kunne huske. Det er efterhåndende noget tid siden jeg har læst den. Som jeg har skrevet om i tidligere indlæg fra bloggerevents er vi ret vilde med kage og vi skulle selvfølgelig ikke snydes denne gang. Vi blev forkælet med super lækker kage - en det var næsten synd at spise! Men mums, den var god!


Kage var bestemt ikke det eneste vi blev forkælet med! Vi fik også en lækker bookiebag, med lækkert indhold. Der var en lille chokolade. Der var et fint lys, neglelak og glimmercreme. Der var en nøglering, pyntefjer og et bogmærke. Der var et lækkert kort - homemade by Julie. Og til sidst, men ikke mindst, Julies nye bog: Skyggen fra Nord! 


Det var en fantastisk hyggelig lørdag eftermiddag. Der blev grint og snakket - mest om bøger, men hey, vi er jo bogbloggere! Der blev udvekslet anbefalinger og hvad man læste nu og her. Der blev aftalt at mødes til efterårets messer. Det er dejligt at tilbringe tid sammen med andre bognørder en gang imellem. Det er sjældent vi er samlet og har god tid til snak. Jeg var træt i hovedet og glad på Julies vegne. Bogen er smuk og jeg er sikker på at indholdet nok skal matche den smukke forside. Jeg glæder mig i hvert fald meget til at dykke ned i universet en gang til og se hvad Grace nu skal igennem.

Jeg vil gerne sige tak til Julie og til Leatherbound fordi jeg måtte være med! Jeg er glad for at I ville have mig med. Og så vil jeg sige tillykke med udgivelsen endnu en gang!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar