onsdag den 12. juni 2019

Aurora Rose Reynolds; Indtil Trevor [Anmeldereksemplar]

Aurora Rose Reynolds; Indtil Trevor [Anmeldereksemplar fra Palatium Books]

Bagsidetekst:
Trevor Mayson har en plan. Familiefirmaet skal bygges op, og om et par år, når han er færdig med at løbe hornene af sig, vil han stifte familie. Men så får han øje på hende. Liz Hayes er smuk genert og alt, hvad han overhovedet kan ønske sig ... men hun passer ikke ind i planen. Trevor afviser og ydmyger hende, så Liz glemmer ham og kommer videre i sit liv. Men Trevor har svært ved at glemme hende. Det virker lidt, som om jo mere han prøver at holde sig væk, jo mere intense bliver hans følelser for hende. Og presset bliver sværere og sværere for ham at modstå.

Liz Hayes er færdig med at vente på Trevor, og hun er ikke det mindste interesseret i at blive ydmyget igen. Men Trevor gør det svært for hende at glemme ham, med sin insisterende, kærlige og altopslugende måde at være på.

Kan Trevor bevise over for Liz, at han er værd at forelske sig i igen, og er han klar til at ændre sine planer for at gøre plads til hende i sit liv?

Jeg kunne godt lide den første bog i serien om Mayson-brødrene, "Indtil November". Den var underholdende og selvom den til tider var lidt langt ude, var jeg fanget af historien. Jeg kunne godt lide personerne, humoren og selve historien. Den var underholdende og selvom Asher var lidt en røv, så lærer vi hurtigt at han mener det kærligt. Desværre var "Indtil Trevor" ikke nær så god som den første bog - måske er der tale om den svære to'er?

Der er nogle ting jeg synes fungerer godt. Liz og Trevors forhold minder meget om Asher og Novembers. Trevor er alfahan, ligesom Asher og Liz giver ham kamp til stregen, ligesom November. Jeg synes dog ikke at Trevor var en ligeså spændende person som Asher. Eller sympatisk. Selvom Asher kunne være en røv også. Det er lidt svært at sætte fingeren på, men jeg klikkede ikke helt på samme måde med Trevor som jeg gjorde med Asher.

Samtidig synes jeg at historien har et underligt flow. Nogle steder går det virkelig hurtigt, måske for hurtigt. Andre gange synes jeg der bliver dvælet for meget ved ting der ikke har indflydelse senere hen i historien. De ting der ikke bliver flugt op på, virker rimelig unødvendige. Måske de har indflydelse på handlingen i næste bind.

Selvom historien som sådan var underholdende nok, så blev jeg aldrig rigtig fanget af den, beklageligt nok.

Tak til Palatium Books for anmeldereksemplar.

Fakta:
Forlag: Palatium Books
Original titel: Until Trevor
Udgivet i: 2013 (på engelsk) og 2019 (på dansk)
Antal sider: 243
3 ud af 6 stjerner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar