tirsdag den 19. november 2013

L.A. Weatherly; Angel - Frihed




Jeg har ventet længe på sidste bind af Angel serien, og da jeg så den i boghandlen, vidste jeg bare at jeg måtte have den med hjem. For ville Willow, Alex og Seb virkelig klare det? I starten af bogen virker det meget usandsynligt, og selvom jeg hele tiden har heppet på Willow og Alex's forhold, må jeg indrømme at der var tidspunkter hvor jeg faktisk var i tvivl om det virkelig skulle være de to.

Denne bog spænder over længere tid end de to foregående bøger, men det gør bestemt ikke handlingen langtrukken eller kedelig - nærmest mere det omvendte. Jeg har nydt at læse den, for ikke alene står vores venner overfor de sværeste valg de nogensinde har stået overfor, men de står også overfor at skulle forsøge at redde hele jordens befolkning. Om det lykkedes, må I selv læse jer til, men vil fortælle at det bestemt ikke er kedelig læsning. Der er plads til både latter og humor, selvom jorden er ved at gå under. En enkelt tåre har også sneget sig ind hist og her, for Willow oplever den største sorg man kan forestille sig - mere end en gang.

Læs den og nyd den - om den slutter som den skal, ja, måske?


Fakta:
Forlag: Carlsen
Udgivet på dansk i 2013
543 sider

Ingen kommentarer:

Send en kommentar