lørdag den 15. november 2014

Bogindkøb i november


Min veninde Astrid introducerede mig for Plusbog.dk ved Bogbloggertræf og må indrømme at det er blevet et farligt bekendtskab. Indtil videre tør jeg slet ikke indrømme alt det jeg har fundet, købt og skrevet ned jeg skal købe - det er et farligt sted for bogelskere! Nu er I advaret!

I mandags fik jeg en mail fra Michael ved Tellerup, at de havde nye bøger som de gerne ville sende ud til anmeldere. Jeg sprang fluks på tre af dem, Michael Kamp "Samlerne", Martin Vinther Madsen "Slangestenen" og Carina Evytt "Den fredløse". Torsdag ankom de med posten! Tusind tak til Tellerup! Samtidig kom den nye Jennifer Egan "Se på mig", som er købt netop gennem Plusbog.


Så skrev Politiken på deres Facebookside at de netop havde fået de to nye John Green bøger hjem fra tryk - jeg var frisk og spurgte hvem man skulle give et rødt æble for at få fingrene i dem. Senere den dag var der en der skrev en PB til mig på Facebook, med teksten "Mig". Den sad jeg og tænkte lidt over inden jeg kom i tanke om min kommentar, så jeg sendte hende fluks et æble! Torsdag aften kom jeg hjem til "Will Grayson, Will Grayson" og" Let It Snow" - fantastisk happymail! Tusind tak til Politiken!



I dag kom posten så med endnu en pakke fra Plusbog - til mit eget forsvar, vil jeg tilføje at i den her pakke var der også julegaver købt for en kollega! Så det var ikke kun ting til mig, det hjælper ... bare lidt, ikke? Pakken indeholdt som i nok kan se nogle dejlige bøger. Har læst "Bibliotekarens virkelige eventyr" af Lynn Austin, men blev enig med mig selv om at jeg måtte eje den! Derudover er der:

Maya Banks; Gliv slip (Politikens forlag)
John Green; Paper Towns (Høst & Søn)
Liane Morirty; Min mands hemmelighed (Politikens forlag)
Barry Lyga; Game (Høst & Søn)
Francine Rivers; Den kærlighed som sætter fri (Forlaget Scandinavia)
A.M. Dean; Det forsvundne bibliotek (Forlag Punktum)

Nu tror jeg også at jeg har læsestof nok til et godt stykke tid! Jeg glæder mig til at dele mine læseoplevelser med jer!

3 kommentarer:

  1. Hov hov hov! Du skal da ikke hænge mig ud for dårlig bogindflydelse!;) Plusbog.dk er et fantastisk ondt sted, hah! Glæd dig til Francine Rivers "Den kærlighed som sætter fri". Du kan tjekke anmeldelsen på min blog, synes den var rigtig god!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Self skal jeg det! Men du ved jo det er kærligt ment! :) Ja, det var også på din blog at jeg faldt over den, så måtte jeg jo anskaffe mig den!

      Slet
    2. I know baby!;) Så håber jeg du synes den er så god som jeg:)

      Slet