lørdag den 28. februar 2015

Happymail på en fredag

Happymail på en fredag

I går, fredag d. 27 februar havde jeg en af de arbejdsdage som jeg nok vil huske med glæde. Aalborg Bibliotekerne holdt nemlig Danmarks Største Klassefest, for 5-10 klasser og børn i den aldersgruppe. Og hvilken fest det var! Der var over 700 børn (!!!), som fik mulighed for at få sat en festværdi frisure af en cool frisør og få lækre mocktails, som blev mikset af en professionel bartender, de kunne få tatoveringer (selvfølgelig midlertidige) hos Tribal Tommy (en af mine kollegaer var genialt udklædt), der var mulighed for at møde manga-klubben, Boggnaskerne og Pokémon klubben, man kunne vinde en flot pokal i Fifa turnering og fede præmiere i LOL. Alt dette foregik mens en sej DJ stod og vendte plader og lod børnene prøve mikserpulten. Move og House of Dance kom også forbi og gav nogle flotte danseshows. Det hele blev rundet af med lasergame (fra FunCenter i Aalborg) nede i bibliotekets magasin, hvor to hold af 10 skulle løbe rundt og skyde hinanden mellem bogreolerne.

Det var bare et brag af en fest!

Så efter oprydning og turen hjem var jeg egentlig klar til at gå i seng, men så opdagede jeg at min mand havde været forbi posthuset og hente pakker til mig, så dem måtte jeg jo lige kigge på inden jeg gik træt i seng!

Her til morgen fik jeg lige kigget en ekstra gang på de fine ting i pakkerne og det vil jeg gerne dele med jer!

I pakken fra Tellerup var anmeldereksemplarer af Skovens Hemmelighed af Jon Rex Laugen og Skyggernes Bog, nr 1 i Dæmonherskerens Arving, af Haidi Wigger Klaris. Tusind tak for dem! Jeg har læst Skyggernes Bog, da jeg fandt den på Mofibo, men nu hvor jeg har den fysiske bog, skal den med mig til Esbjerg i næste weekend, hvor jeg håber på at Haidi vil signere den! I kan læse min anmeldelse af den her!


Jeg ved godt jeg lige har købt bøger på Plusbog, men kort efter det havde de jo fri fragt og det siger man jo ikke nej til! Så jeg kom igen til at købe nogle bøger - ups! Jeg har dog læst to af dem, men de kostede kun 29 kr., så de kom lige med!



Jeg har læst de to af Sylvia Day, men nu har jeg næsten også alle hendes bøger - de er så fine! Lucy Dillion "Ensommehjerter og herreløse hunde" kostede kun 19 kr. og jeg har hørt meget godt om den, så den faldt også lige ned i kurven. "Sådan ser lykken ud" af Jennifer E. Smith om en helt almindelig pige der en dag for en mail fra en meget hot Hollywood stjerne, om hun vil lufte hans kæledyrs-gris. Det kan næsten ikke andet end blive godt!



I den sidste pakke, var der ikke bøger, men alligevel nok der har med bøger at gøre. Nemlig mine helt nye visitkort!! Min mand har været kreativ i PhotoShop (sådan noget kan jeg ikke) og lavet dem, jeg synes de er helt vildt flotte og jeg glæder mig meget til at kunne dele ud af dem!


Hvad synes I? Kan I lide dem?

2 kommentarer:

  1. Vi eeeelsker happymail! 😊 glæder mig til at høre din mening om " Sådan ser lykken ud".

    SvarSlet
  2. Ååååh, dejligt med skønne bogpakker. Det ligner sand lykkepost <3

    SvarSlet