søndag den 25. januar 2015

Hjemkomst - vel mødt!



Hjemkomst fra skiferie er ikke så ringe endda...

Lørdag aften kom vi hjem fra en fed uge på ski i Livigno (Italien). Der var blevet nydt godt selskab, gode pister, fantastisk sne og sublimt solskinsvejr - min næse er lidt øm efter mange timer i solen uden solcreme, men mon ikke jeg overlever?! For ikke alene kom vi hjem til at svigermor havde lavet lækkert smørrebrød og sørget for koldt at drikke, men der var også masser af bogpakker til mig - og det er jo altid dejligt at komme hjem til hårde pakker!

Jeg nåede dog at blive lidt pernikken, da to af dem stadig lå i postkassen og var fugtige, så jeg frygtede at de var blevet skadede, det var de heldigvis ikke! Pyha!



Det er en god omgang blandede bøger! To af dem, "The Art of Frozen" og "My true love gave to me" har jeg ville købe længe, så det er en glæde at vide at nu har jeg endelig fået taget mig sammen og puttet dem i kurven.


Jeg har læst mange anmeldelser af "My true love gave to me" hen over julen, nogen var glade for den, andre knap så glade. Men jeg kan simpelthen ikke stå for så yndig en bog! Smuk blå forside med guld skrift, lyserøde kanter på siderne og bare lige til at spise! Så må vi se hvad jeg synes om den!


Jeg bliver ved med at falde over smukke bøger af Jojo Moyes, og denne er bestemt ingen undtagelse! Jeg elsker bare de covers der er til hendes bøger, smukke, stemningsfulde og så enkle! "Night music" er fra 2008, men genoptrykt i 2014, så den skulle da med til samlingen. Måske jeg burde have en Jojo Moyes måned....


"The Art of Frozen" faldt jeg over på en anden blog og siden jeg er kæmpe Disney- og Frozen fan vidste jeg bare at den måtte jeg købe på et tidspunkt - og det blev så nu! Jeg glæder mig helt vildt til at bladre den igennem og nyde de smukke tegninger og få historien bag skabelsen af filmen. Det bliver helt klart en søndags-afslapning-på-sofaen-bog på et tidspunkt!



Sidst, men bestemt ikke mindst, vandt jeg en konkurrence på Facebook af Plusbog.dk lige inden vi tog på ferie! Jubiii - og jeg synes ellers aldrig jeg vinder noget! Præmien var "Det burde du have vidst" af Jean Hanff Korelitz som er blevet udgivet i januar. På forsiden står der "Til dig der kunne lide Kvinden der forsvandt" - øh, ja tak! Den glæder jeg mig til at begynde på, håber den bliver lige så svær at lægge fra sig som "Kvinden der forsvandt".


Der skal selvfølgelig nok komme anmeldelser af dem alle på bloggen, men i dag tror jeg sofaen skal indtages med en god serie!

God søndag derude! :)

4 kommentarer:

  1. Velkommen hjem!!:D åhhh jeg er misundelig - især Night Music og The Art of Frozen måtte gerne vente på mig når jeg kommer hjem en dag!;)

    SvarSlet
  2. Det ser ud som om I har haft en dejlig ferie og sikke nogle skønne bøger at komme hjem til :)

    SvarSlet
  3. Åh, med den stak ventende, må det havde været lidt lettere at komme hjem fra ferie :)

    SvarSlet