tirsdag den 31. marts 2015

Marts wrap-up


Marts wrap-up

Så er marts slut og jeg havde egentlig ikke troet at jeg ville nå at få læst så meget som jeg gjorde, men det er jo bare en dejlig ting!

Marts har været en travl måned, ikke mindst fordi jeg har haft mange ting at se til på arbejde, så dagene er gået alt for hurtigt. Jeg kan nu konkludere at det med ikke at kunne tjekke min arbejds mail derhjemme, har været et godt tiltag - for ellers havde jeg slet ikke fået læst så mange bøger!

Den følelse som hun har på billedet har jeg haft flere gange i denne måned! Første gang med sidste bind i Dæmondræberen - jeg kunne (og kan) slet ikke fatte at den serie er slut og selvom jeg nød hvert et øjeblik af Revolution, er det bare ikke det samme at genlæse den! Det var meget svært at sige farvel til alle de fantastiske karakterer i den bog! Anden gang var med de sidste bøger i The Demon Trappers, mest fordi det er en serie jeg er kommet til at holde utrolig meget af, men jeg håber (for jeg har hørt en lille fugl synge om flere bind), at der kommer mere!


Det blev til 19 bøger i marts måned!! Heraf er der 4 lektørbøger.

Brian K. Vaughan; Saga vol. 2
Brian Conaghan; Når hr. hund bider (læs anmeldelse her)
Camilla Wandahl; Sjælens bånd
Jana Oliver; Forgiven (The Demon Trappers, #3)(læs anmeldelse her)
Lene Kaaberbøl; Skammerens datter
Louise Haiberg; Revolution (Dæmondræberen, #3) (læs anmeldelse her) (anmeldereksemplar)
Jana Oliver; Foretold (The Demon Trappers, #4) (læs anmeldelse her)
Brian K. Vaughan; Saga vol.3
Jana Oliver; Grave Matters (The Demon Trappers, #4,5) (læs anmeldelse her)
Jette Kjær Petersen; Lygtemandens datter (læs anmeldelse her)
Lars Mæhle; Fuck off / I love you
Neil Gaiman; Den sygeste løgnehistorie (læs anmeldelse her)
Jon Rex Laugen; Skovens hemmelighed (læs anmeldelse her)
John Flanagan; Gorlans Ruiner (Skyggens Lærling, #1) (læs anmeldelse her)
Jennifer Niven; Som stjerner på himlen (læs anmeldelsen her)


De 4 lektørbøger:

Robert Muchamore; Ensom ulv (CHERUB, #16)
Nadine Brun-Cosme; Store Ulv & Lille Ulv - Det lille blad som ikke faldt af
Bjørn F. Rørvik; De Tre Bukke Bruse vender tilbage
Chris Haughton; Lidt væk


Jeg kunne, hvilket der ikke er noget nyt i, ikke lade være med også at købe et par bøger i marts måned. Jeg har allerede fortalt om dem jeg købte til Fantasyfestival (ellers kan I læse om det her).
De andre bøger jeg har købt er:

Anna Todd; After
Lars Mæhle; Fuck off / I love you
Jen Campbell; The Bookshop Book
Jana Oliver; Foretold (The Demon Trappers, #4)
Jana Oliver; Grave Matters (The Demon Trappers,
Patrick Ness; Monster

Anna Todds serie har jeg hørt en masse om, så da Plusbog havde den til kun 19,- så kunne jeg jo ikke andet end slå til!

Jeg blev opmærksom på The Bookshop Book på Instagram og blev enig med mig selv om, at som bogelsker, så måtte jeg eje den (køb den her)! Den har undertitlen Wierd things customers say in bookshops og jeg tænker at det kan ikke være andet end underholdende!

Jeg er, som I nok har lagt mærke til, ret vild med Jana Olivers serie The Demon Trappers og jeg blev opmærksom på at bibliotekerne i Danmark ikke har den sidste lille novelle i serien, så den måtte jeg jo også købe.. *Host host* Jeg regner helt klart med at få købt hele serien på engelsk og nok også på dansk, men vi er jo lidt sløve til at få de sidste bind oversat, så der går nok lidt tid inden de kommer. Jeg håber dog at det hele bliver oversat, også den lille 4,5er, da jeg ikke synes dem der vil læse på dansk skal snydes! :)

Patrick Ness' Monster er blevet rost til skyerne og da jeg skulle købe noget for en veninde på Plusbog, røg den lige med. Jeg glæder mig meget til at se om jeg bliver lige så optaget af den som andre, alene forsidebilledet er i hvert fald stemnings fyldt og skummelt!

Min mand siger at posten stort set hver dag kommer med bøger til mig, jeg ved ikke helt om det passer, så tit synes jeg heller ikke at det er, men måske er der noget om snakken...


Vi har det lidt sådan som på billedet, men det er vel også helt i orden! :)

Har I haft følelsen af at skulle sige farvel til en elsket serie i denne måned?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar