torsdag den 13. december 2018

Bog&Idé: Send en gave [Sponsoreret]

Bog&Idé: Send en gave [Sponsoreret]

I forbindelse med mit samarbejde med Bog&Idé fik jeg mulighed for at teste deres "Send en gave"-funktion. Det går i alt sin enkelhed ud på at du vælger en bog og hvem der skal have den. Du skriver kortet der skal følge med og bestiller. Bog&Idé pakker ind og leverer. Virkelig smart og meget enkelt.

Jeg valgte at købe en bog til min far. Han læser rigtig meget og normalt låner jeg de bøger han læser på biblioteket, men nogle bøger får han, da han har de andre i serien og fordi jeg godt kan lide at give bøger i gave!

Da jeg skulle vælge hvilken bog han skulle have, gik jeg ind på Bog&Idés hjemmeside, valgte "Gaver" oppe i den sorte bjælke, og så trykkede jeg på "Send en gave". Når man har gjort det får man en masse bøger man kan vælge i mellem. Jeg valgte den han skulle have og valgte derefter "Læg i kurv og send som gave". Jeg udfyldte derefter de felter der skulle udfyldes og trykkede på "Læg gaven i kurv". Så valgte jeg hvilket kort der skulle med og teksten på kortet. Så betalte jeg og vupti - en meget fin boggave klar. Jeg havde valgt at hente den i butik, og samme dag fik jeg en mail om at den var klar til afhentning.


Jeg hentede bogen og afleverede den hos mine forældre - hvis du havde valgt levering, ville Bog&Idé have sendt bog afsted. Min far har pakket den op, så derfor kan jeg godt vise hvilken bog det var!

Hvis du har lyst til at forkæle din mor, far, bedstemor, onkel eller en god veninde med en lækker boggave, så kan jeg varmt anbefale denne service. Det er nemt og enkelt at gå til og bogen bliver som sagt leveret til den udvalgte person, uden at du behøver rejse dig fra sofaen eller lænestolen. Det er virkelig smart og det er helt sikkert noget jeg skal gøre igen!

Tak til Bog&Idé for at lade mig prøve ordningen og give min far en god bog i gave!

Link til "Send en gave" findes her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar