tirsdag den 23. oktober 2018

Mit program for BogForum



Mit program for BogForum

BogForum er lige om hjørnet, faktisk er det allerede på fredag, selvom det først plejer at være i november. Det er nu fjerde gang jeg er med, og denne gang har jeg fornøjelsen af at være med hele weekenden. Sidste år var jeg med fredag og lørdag, og det var virkelig dejligt at have flere dage, så der var god tid til at nå rundt til alt det man gerne vil. Jeg må dog indrømme, at jeg ikke synes programmet er nær så spændende i år, men jeg er helt sikker på at jeg nok skal få tiden til at gå alligevel.

Jeg håber i hvert fald at få set og sagt hej til en masse forfattere, medbloggere og måske endda også læsere af bloggen. I skal i hvert fald ikke holde jer tilbage - jeg vil gerne sige hej!

Jeg har forsøgt at nærstudere programmet, men jeg er ikke god til at danne mig overblik over sådan noget, så i dette indlæg, vil jeg vise jer de ting jeg ved jeg deltager i og de ting jeg håber at kunne nå. Jeg skal helt sikkert både have et printet program med punkterne og app'en klar til på fredag, så jeg kan huske hvad jeg skal hvornår!

Jeg er også så heldig at være blevet inviteret til nogle lækre VIP-arrangementer af et par søde forlag, og det glæder jeg mig virkelig meget til! Det er første gang jeg skal deltage i dem og jeg er rigtig spændt!



Program for fredag d. 26. oktober:

11:30 (Hvid Scene) - Ida Jessen, Kim Fupz Aakeson, Peter Madsen taler om genfortælling og børnelitteratur

12:45 (Scenen) - Maren Uthaug i samtale med Julia Lahme om bogen "Sådan overlever du livet"

13:35 (Gyldendals Tranescene 1) - Louise O'Neill i samtale om YA-romanen "Skabt for dig"

15:35 (Gyldendals Tranescene 1) - Malene Sølvsten om romanen "Ravnenes Hvisken - bog 3"

16:15 (Bogcaféen) - Simona Ahrnstedt i et interveiw

17:00 (Arnold Busck) - Simona Ahrnstedt signerer sine bøger

17:30 (Turbine) - Reception ved Turbine


Program for lørdag d. 27. oktober:

09.00 - YA-event med Kristina Aamand, Lise Villadsen og Malene Sølvsten (inviteret)

10.30 - Bloggerevent og book talk med Louise O’Neill, Teri Terry og Gayle Forman (inviteret)

11:35 (Gyldendals Tranescene 1) - Teri Terry i samtale om YA-romanen "Mørkt stof 3"

11.55 (Gyldendals Tranescene 1) - Simona Arhnstedt i samtale om romanen ”Alt eller intet”

12:15 (Gyldendals Tranescene 1) - Gayle Forman i samtale om YA-romanen "Jeg er faret vild"

12:30 (SPOT Scenen) - Line Lybecker interviewes om "På vej mod Sophie"

13:00 (SPOT Scenen) - Teri Terry fortæller om sin trilogi "Mørkt stof"

14.00 (Børnescenen) Harry Potter Quiz

15.15 (SPOT Scenen) - Louise O’Neill fortæller om YA-romanen ”Skabt for dig”

16.00 (SPOT Scenen) - Karen M. McManus fortæller om YA-romanen ”En af os lyver”

17:30 (SPOT Scenen) - Sofie Riis Endahl fortæller om YA-romanerne "Øjebliksbilleder" og "Sindstequila"


Program for søndag d. 28. oktober: 

Formiddag - kigge på stande

12:00 - Carlsen Puls VIP-frokost med Ditte Weise og Karen McManus (inviteret)


Efter VIP-frokosten vil jeg vende snuden hjemad igen og sige tak for i år!


Ses vi i løbet af weekenden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar