fredag den 20. januar 2017

10 spørgsmål #11: Inge Jørgensen

10 spørgsmål #11: Inge Jørgensen

Hvilken bog elskede du at få læst højt som barn?
"Tornerose". Elskede eventyr der blev læst højt.

Hvad er den første bog du selv læste?
Startede med at læse pixibøger.

Din yndlingsbog som barn/ung?
"Tårnet" den var jeg fascineret af.

Din yndlingsbog som voksen?
"Middlesex" - er bare en god bog.

En bog du aldrig er blevet færdig med at læse og hvorfor.
"Ozzy" - fordi den aldrig fangede.

En bog du har på din tbr-liste, men som du godt ved at du aldrig får læst.
"Borte med blæsten" - vil så gerne læse den men når nok aldrig dertil.

Når du skal vælge hvad du vil læse, hvordan gør du så?
Vælger gerne ud fra forsiden og om den er tiltalende lige nu og her.

En bog der minder dig om et særligt tidspunkt i dit liv.
"De sataniske vers" - minder mig om et kaostisk tidspunkt i mit teenageliv som endte godt for mig.

Jeg hørte Michael Jacksons "History"-album mens jeg læste Harry Potter og når jeg hører sange derfra, minder det mig om specielle scener i bogen. Har du det også sådan med noget musik?
Nej. Hører ikke musik når jeg læser.


Hvis du skulle anbefale mig en bog, hvilken skulle det så være?
"Den røde blomst den hvide blomst" den syntes jeg alle burde læse fordi den er spændende og velskrevet


Find Inge her:
Blog: http://www.livstegnfraummi.blogspot.dk/ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar